Σάββατο 4 Ιουλίου 2015

Σαπφώ, άγαλμα στην Ερεσό

Κάθε χρόνο επισκέπτομαι για ένα διήμερο την Ερεσό, είναι ένα παραλιακό μέρος που βρίσκεται στη Μυτιλήνη. Το έχω σαν τάμα να πηγαίνω εκεί όταν κοντεύουν να τελειώσουν οι διακοπές μου στο νησί. Σα να θέλω να κρατήσω για ανάμνηση τις ομορφότερες εικόνες του καλοκαιριού. Είναι πράγματι ένας όμορφος τόπος με τεράστια αμμουδιά, καθαρή θάλασσα και ένα σωρό μαγαζιά κρεμασμένα σε ξύλινους πασάλους πάνω από το κύμα. Ένας τεράστιος βράχος που φωτίζεται το βράδυ στη μέση της θάλασσας συμπληρώνει τη μοναδικότητα του τοπίου.

Πριν δυο χρόνια λοιπόν συνέχισα τη βόλτα μου και πέρα από τα μαγαζιά, και ανακάλυψα ένα λιμανάκι. Εκεί λοιπόν βρήκα το παραπάνω άγαλμα φτιαγμένο σε ένα συμπόσιο γλυπτών που έγινε πριν λίγο καιρό εκεί. Όλα τα αγάλματα του συμποσίου, βρίσκονται τοποθετημένα στο λιμανάκι και κοιτάζουν τη θάλασσα.
 Τη Σαπφώ τη θεώρησα μοναδική και το άλλο πρωί κατέβηκα για πρωινή φωτογράφιση. Έδειχνε πιο όμορφη το πρωί, καθώς η θάλασσα την έκοβε σε δυο μέρη. Θεωρώ ότι είναι άγαλμα ιδιαίτερο σε ομορφιά, τοποθετημένο στο πιο σωστό σημείο ώστε να φαίνεται από μακριά, ακόμη και απ το λιμανάκι που τη φιλοξενεί.
 Αποφάσισα να τη  ζωγραφίσω με την πρώτη ευκαιρία. Αυτές τις μέρες λοιπόν των διακοπών και παρ ότι η κατάσταση δεν βοηθάει πολύ στην ηρεμία, αφιέρωσα αρκετές ώρες και τα κατάφερα να την βάλω σε καμβά.  Στην αρχή έφτιαξα 3 προσχέδια με μολύβι. Είναι πιο βολικό όταν ξεκινώ έτσι για να βγαίνει το σχέδιο πάνω στον καμβά πιο εύκολα. Βρήκα και  άλλες φωτογραφίες στο διαδίκτυο και άρχισα να εργάζομαι πάνω σε μια από αυτές. Βασικά δεν μου άρεσε το τόσο μπλε στον ουρανό, αλλά η φωτογραφία μου ήταν πρωινή. Το απόγευμα θα είναι πιο πολλά τα χρώματα λόγω της δύσης. Τελικά αποφάσισα να εργαστώ πάνω στη δική μου φωτογραφία, βάζοντας ένα ελαφρύ ροζ αριστερά για να ελαφρύνει λίγο το γαλάζιο του ουρανού. Έχω βάλει στην αμμουδιά και τα κρινάκια της θάλασσας που φυτρώνουν λίγο παραπάνω.

Φαντάζομαι  θα αρέσει το θέμα και στο νέο ζευγάρι που θα  χαρίσω το έργο μου. Ελπίζω να το χαρούν σε κάποιο τοίχο στο εξοχικό τους.
Λάδι σε καμβά 40χ50

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου