Σάββατο 26 Μαρτίου 2016

ο κλόουν - χαρτοπολτός



Η Ειρήνη ήθελε να δωρίσει ένα (αποκριάτικο) κλόουν φτιαγμένο με χαρτοπολτό- παπιέ μασέ. Βρήκε λοιπόν δυο όμορφες εικόνες και μου τις έστειλε. Κοίταξα τη μια, μου φάνηκε απλή σε κατασκευή, μου θύμισε την γάτα. Κοίταξα την άλλη και μου φάνηκε ενδιαφέρουσα και δύσκολη. Έτσι λοιπόν αποφάσισα να ξεκινήσω τη δύσκολη, δηλ με χρήση σύρματος, εφημερίδας και χαρτοπολτού. Βλέπετε παρακάτω τα απαραίτητα υλικά για το ξεκίνημα. Το σχεδίασα πάνω στην εφημερίδα για να βλέπω τις αναλογίες. Όχι και άσχημη ιδέα αν και είχα αρκετή απόκλιση από το σχέδιο, βγήκε πιο μεγάλος.

Με τις εφημερίδες μετά κάλυψα το συρμάτινο σώμα, φτιάχνοντας και ξεχωριστό κεφάλι. Όλη η κατασκευή την περνάω με χαρτοταινία για να σταθεροποιηθεί.

 Τα χέρια του είχαν 3 δάχτυλα αλλά αποφάσισα να προσθέσω και άλλα δυο για να είναι ανθρώπινη η φιγούρα. Οταν αποφάσισα ότι στήθηκε η κατασκευή την πέρασα με χαρτοπολτό. Αυτή τη φορά είναι διαφορετική μάρκα αγορασμένη από τα μαγαζιά Max μου φάνηκε πιο καλός αν και απ ότι βλέπετε χρειάστηκε λίγη ποσότητα.
Μια βδομάδα χρειάστηκε για να στεγνώσει. Μετά πήρα τα ακρυλικά χρώματα και έβαψα τον κλόουν.
 Τα μαλλιά είναι από ένα κουβάρι μαλλί που έχω και είναι κομμένα και ραμένα πάνω στο κεφάλι του. Το καπέλο δεν το είχα προνοήσει να το κατασκευάσω με χαρτοπολτό. Βρήκα ένα αλουμινόχαρτο από καπάκι γιαουρτιού, το έκανα χωνάκι και το έβαψα. Τα μαλλιά και το καπέλο είναι κολλημένα με ατλακόλ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου