Πέμπτη 22 Νοεμβρίου 2018

Alberobello - Αλμπερομπέλο, ήμουν και εγώ εκεί




Νέα σχολική χρονιά, νέες δημιουργίες στο τμήμα της ζωγραφικής που παρακολουθώ στο πολιτιστικό κέντρο Δροσιάς.
Το καλοκαίρι πέρασε όμορφα με πολλές εξορμήσεις και ανάμεσα σε αυτές, γνώρισα και τη Νότια Ιταλία. Ένα μέρος που μου έκανε εντύπωση είναι το Αλμπερομπέλο, νότια του Μπάρι. Η μέρα ήταν θαυμάσια με τη ζέστη της και τον καθαρό της ουρανό. Το χωριό έχει μια ιδιαιτερότητα στις σκεπές των σπιτιών του. Είναι κωνικές και φτιαγμένες από πέτρα. Σε μερικές σκεπές  υπάρχουν και ειδικά σύμβολα. Φαίνονται σε άλλη φωτογραφία.
Μπορείς να τα επισκεφτείς αφού αρκετά είναι μαγαζάκια που πουλάνε τουριστικά είδη και λίγα είναι για να πιεις καφεδάκι  στη λιλιπούτεια αυλή τους. Όμορφη εμπειρία να βρεθείς στο παραμυθοχώρι αυτό, που νομίζεις ότι θα συναντήσεις ξωτικά και νεράιδες καθώς περπατάς στα στενά του.

Η ιδέα του πίνακα είναι ότι ήμουν και εγώ εκεί. Οι φωτογραφίες που τράβηξα ήταν αρκετές, αλλά συνήθως δεν είναι όπως θα τις ήθελα για να ζωγραφίσω ένα πίνακα. Έτσι λοιπόν ξεκίνησα απ τη βάση που θα ήθελα να είχα
και ήταν τελικά η ιδανική φωτογραφία με λήψη από τύχη. Υπήρχαν άνθρωποι στην αρχή και στο τέλος του δρόμου! Με λίγη φαντασία και με τη βοήθεια του προγράμματος ζωγραφικής, έφτιαξα τη δική μου φωτογραφία, βάζοντας τα πρόσωπα που θα ήθελα μέσα στον πίνακα

όπου είμαι εκεί, μαζί με τους φίλους μου και άλλους περαστικούς.

Λάδι 50Χ70

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου