Πέμπτη 1 Μαρτίου 2012

Πλάκα 3

Το 2009 κατά τη διάρκεια των μαθημάτων ζωγραφικής που παρακολουθούσα στο δήμο μας, η δασκάλα μας πρότεινε να δημιουργήσουμε όλες οι μαθήτριες ένα θέμα και να το παρουσιάσουμε στην έκθεση. Συνήθως η έκθεση παρουσιαζόταν στο δήμο και μετά τη μεταφέραμε, μαζί με όλες τις δραστηριότητες της νομαρχίας σε άλλη περιοχή. Επιλέξαμε λοιπόν σαν θέμα την Πλάκα, γι αυτό κατεβήκανε για φωτογράφιση της περιοχής. Εγώ δεν θυμάμαι γιατί, δεν μπόρεσα να συμμετέχω και γι αυτό επέλεξα μια φωτογραφία από τις έτοιμες. Μου άρεσε η παρουσία του κυρίου που ασβεστώνει το πεζοδρόμιο είναι μια εικόνα από την παλιά Αθήνα. Επίσης εντύπωση μου έκανε το σπίτι που είναι ζωσμένο στην πρασινάδα αν και βρίσκεται στην καρδιά της Αθήνας. Αργότερα όταν τα κατάφερα να πάω και εγώ στην Πλάκα, δεν βρήκα το συγκεκριμένο στενό, αλλά τράβηξα δικές μου φωτογραφίες και θα παρουσιάσω αργότερα το αποτέλεσμα. Πρέπει να εργάστηκα κοντά ένα μήνα για το παραπάνω αποτέλεσμα, γιατί αλλάξαμε λίγο την τακτική της ζωγραφικής μας. Πρώτα πρώτα δουλέψαμε σε τελάρο μεγαλύτερο από τα συνηθισμένα (ήταν η πρώτη φορά που ασχοληθήκαμε με αυτή τη διάσταση) και το βάψαμε με ένα έντονα κόκκινο χρώμα. Ετσι για να σχεδιάσουμε το θέμα πάνω στην κόκκινη επιφάνεια χρησιμοποιήσαμε κιμωλία, και όχι μολύβι ως συνήθως. Εξαιρετικά δύσκολο, αλλά το αποτέλεσμα μας αντάμειψε. Ο ουρανός φάνταξε έντονος και όλα τα χρώματα έχουν πάρει μια ζωηράδα.
Λάδι 50Χ70.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου